gårdagen

hmm ja vad gjorde jag på fredags kvällen? :)

först så satt jag hemma hos isak och kollade på film och passade lilla joel medans hans föräldrar var och handlade, och isak var borta inågra timmar, så undra vad han gjorde egnetligen?
sen kom ann-britt hem och då spanade vi lite på idol tillsammans.
och någon timmer senare därefter kom isak och martin hem.
då gick vi ner och tog någon macka och spanade på film hela gänget.
och mitt i filmen ville gabbarna ut en sväng i regnet så jag hakade på.
vi hamnade utanför press och stog och tjötade en sväng med några.
klockan tickade iväg och vi gick hem igen, pernilla och vickan tjötade som fan på mig att jag skulle komma till anton eftersom det var party där.
så jag tänkte eftersom att isak har varit borta några timmar så kan jag ju med få va det eller hur ?
så jag fräshade upp mig lite och mötte mina babes.
när vi väl kom till anton så var det knappt så jag kom in.
var folk överallt!
en massa sköna people!
jag beslöt mig för att inte dricka något för att jag skulle på joels kalas dagen efter, kanske inte så lyckat att komma bakis på det ? eller hur?
så det blev väldigt nyktert för mig!
klockan tickade även iväg här med, så jag och vickis drog där ifrån,
så gick vi runt och knallade vid press något varv där.
sen gick jag och la mig på isak soffa och somnade nästan direkt!
det var typ allt?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0