när jag sjunger..



eftersom att det var en del som ville höra mig sjunga så tänkte jag att jag skulle visa er låten jag har spelat in.

låten spelade jag in för snart 3 årsedan på min födelsedag.
mamma sa till mig att jag skulle ta med mig 2 kompisar och välja en låt.
hon lurade i mig att jag skulle uppträda på tatueringsmässan.
så jag satt där med mina kompisar och tragglade låten i bilen påvägen dit.
men när vi väl var framme så var vi inte alls på någon mässa.
utan då hade vi hamnat i Åmål och där skulle jag spela in låten i en studio.
ibakrunden så sjunger mina 2 kompisar som var med, jag sjunger allt annat så att säga.
det var jätte kul att spela in den, men jag är inte riktigt nöjd med den eftersom att jag var så förskyld och hade feber och grejer.
men eds folket värkade då tycka om den!
låten började spelas i folks bilar och i högtalarna på skolan om och om igen.
tyckte det var jätte jobbigt ett tag men sen så blev man van.
så dom måste ju ha tyckt att den var lite bra? eller?


Kommentarer
Postat av: jannicke

emelie den andra låten då ?

2010-09-09 @ 20:18:26
Postat av: emelie

glööööm jannicke! jag hatarn!

2010-09-09 @ 21:16:37
URL: http://coolamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0