trötter

kvällen börjar dra sig mot sitt slut.
ikväll har jag hela lägenheten för mig själv vilket suger röv!
jag verkligen hatar att sova själv, det är nog ett av det värsta jag vet..
ne nu blir det duschen, sen sängen! skolan i morrn som sagt -.-



om det blir som planerat så åker jag och sover hos isak i morrn.
känns som evighetersen jag såg den grabben sist, fast det egentligen inte var det.
förmodligen så ska vi väll köpa chips och dipp och sätt på någon tråkig film.
( isak ser bara på dåliga filmer )
hmm ja det var väll allt?
jag vill inte ut i morrn, jag tror fakiskt att isak vill det. men han säger själv att han ska hålla sig nykter.
vi får ju se hur det går? ;)
det ska även bli roligt och se om han lyckas med sin träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0