detta blir ju jätte roligt...

imorgon åker jag till Ed och ska stanna där i en månad för att jag ska ha praktik på ungdomsgården.
det ska faktiskt bli spännande, dock kommer jag få jobba helger.. jippey..
känns så surt och få jobba när man inte får betalt liksom..
under denna månad ska jag bo hemma hos min älskade lilla mormor, hon har ingen tv, dator, eller inget internet..
hur fasiken ska jag överleva det?!
eller aa hon har ju tv men hon har knaappt inga kanaler alls.
ag kommer missa mitt älskade big brother! och inte kunna blogga..
jag får försöka lösa detta asså!
kommer bli gaaaalen om allt ska tas ifrån mig haha!


Kommentarer
Postat av: Madde the best koosin

ett litet tips: kom å hälsa på din snälle kusin innan du glömmer bort hur ja ser ut haha.. ja har både demand internet tv å ja hela rubbet :))plus att ja är alone på veckorna, bara ja å lillfisen då.. så du får gärna roa oss lite :)

2011-04-25 @ 19:47:42
Postat av: Joonas :D

haha, rätt åt dig ! :D

2011-04-26 @ 05:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0