gårdagen på Lipz

säger ju att jag bjuder på mig själv!
lena philipsson - ont det gör ont



tyvärr så vann jag inte.
alla andra tog lugna låtar så fattade inte va som va så jäkla rockigt med det?
det var bara jag som dansade och framför allt bjöd på mig själv.
jurryn var dock stup full...
dom satt uppe i ett hörn på VIP:en och juckade mot varandra och skåla och hade sig.
men men jag gråter då inte för att jag inte gick vidare :) jag hade då svin kul och jag trivdes super bra uppe på VIP:en
det kom in 3 STORA glasbunkar med is och proppat med öl och cider.
och så fort det tog slut kom det mer, och så kom dom titt som tätt med lite mat om vi var hungriga.
haha ja jösses vilken kväll! blir nog så att jag visar er filmerna ikväll ;) ojoj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0