jobbar och sliter

sitter just nu i en väldigt skön soffa på ungdomsgården.
för dom som har missat det så ska jag praktisera här i 4 veckor och jag började jobba här i tisdags.
just nu är det 2 dagars LAN så ja det blir sena kvällar för mig, och tidiga morgonar.
så går runt och är väldigt trött om dagarna kan man väll säga.
men som tur är så är jobbet inte så ansträngande, men man bli trött ändå ;D
tyvärr så har jag inte fixat något internet än hemma hos min mormor, men föroppningsvis så löser jag det snart,
känns så surt att jag missar big brother och inte kan kolla läget på facebook :(
men jajja livet är lite små surt ibland ;)


på lördag är det eds marknaden!
hade tänkt att jag skulle gå dit under dagen och kolla läget, ska även försöka med att få dit isak.
men han vägrar.. han är då en tråkig fisk :(
på kvällen (när alla fulla springer på gatorna) tar jag bussen och drar mig till Mellerud, känner att jag inte orkar med det maset! jag ska försöka låta bli att dricka när det inte finns något att fira. får hoppas bara att det går några bussar, inte så rockigt och sitta hemma hos mormor och höra alla dunkande bilar och allt fyllefolk utanför.. palla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0