Svar från frågestunden

KOMMENTARER
 1. Postat av: Angelika Törn
diggar bloggen! :) jag undrar hur det är melan dej och isak i dagens läge? och vad har ni för framtids planer? :) :)

2. Postat av: Madde the best koosin
va händer om en vecka å två dagar?? :D å när kommer du å hälsar på din bästa kusin???

3. Postat av: täss
använder du löshår och lösögonfransar?
och vad är det bästa du äger i din garderobb :)?

4. Postat av: anonym
tjena tjejen! till och börja med vill jag säga att du är grymm på att fotografera och är sjukt fotogenisk av dig! jag undarar vart du gör om dina bilder? och vad brukar du oftast göra när du redigerar? kram :D!
 


MINA SVAR
1.
tack så mycket! :D  mellan mig och isak är det kanon! vi har aldrig haft det så bra som vi har det nu! jag och isak har en väldans massa planer. finns så mycket vi vill göra och uppleva tillsammans. just nu försöker isak och övertala mig att jag och han ska åka utomlands till turkiet, så vi ska försöka spara till det nu :)
isak är verkligen värdens goaste kille och jag skulle verkligen kunna tänka mig att gifta mig och skaffa familj med honom i framtiden :)

2. tjena kära kusinen min! :)  då kommer isak hem från sin låååånga resa med skolan! har inte sett han på några veckor :( jag får faktiskt ta och hälsa på er snart tycker jag! jag riktigt skäms över att jag inte har träffat lille josef än! kanske kan komma upp en sväng till helgen och hälsa på innan jobbet ? :) kram

3. nej jag har bara änvänt lösögonfransar en gång tidigare och det var på min 18års fest.
förr i tiden använde jag löshår, men jag gör inte det längre för mitt hår har blivit så långt. men jag funderar på att köpa nytt löshår så att mitt hår ser tjockt och fint ut. hmmm  jaa det bästa jag äger i min garderob är nog mina älskade skjortor! jag ÄLSKAR verkligen sjkortor! (stavas skjortor så?) haha

4. Naaaw tack det var snällt sagt! :)
jag gör om mina bilder i en väldans massa program, men mina favoriter är picasa och http://picnik.com
när jag redigerar brukar jag oftast bara ändra kontrasten, alltså så bilden blir mörkare eller ljusare och även lite klarare, jag har även precis också lärt mig hur man tar bort finnar och ärr ! dock brukar jag inte använda det så ofta för jag är inte så bra på det och då ser det bara så onaturligt ut haha,
ja men jag kan en massa trix och tips. kanske kan visa er i ett inlägg hur jag gör ? :)
hoppas du blev nöjd med svaret!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0