mina tatueringar

fick en kommentar om att någon ville se alla mina tatueringar,
så här har ni dom, tror jag har fått med alla? :S

*det röda hjärtat sitter bakom mitt vänstra öra och isak har gjort det.
*diamanten sitter bakom mitt högra öra min mamma har gjort den.
* texten SHH.. sitter på mitt högra pekfinger, min mamma har gjort den
*tassarna sitter på min vänstra arm, och dom gjorde min mammas förra man
*stjärnorna sitter på magen vid höften har min mamma gjort.
*pistolen på höften har min mamma gjort
* noterna sitter på mitt vänstra bens baksida, mammas förra man gjorde dom
*blomman sitter brevid noterna, min mamma har gjort dom
* texten på ryggen "living is what life is all about" har min mamma gjort

tror jag fick med alla nu?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ångrar du någon av dina tatueringar eller tror du att du kommer göra det i framtiden?=)

2011-02-17 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0