oh shake shake



sitter och lyssnar på en massa "shake shake" låtar.
tusan vad jag älskar och dansa. hur kunde jag vara så korkad och sluta med det jag gillar och framförallt är bra på?
funderar på att börja dansa i åmål, men jag vågar inte.
är rädd för att jag har blivit urusel eftersom det var cirkus 3 årsedan jag dansade i en "grupp" och att dom då ska behandla mig som en liten unge som inte kan någonting.  men jag är snabblärd. men det är också en helt annan miljö än vad jag är van vid, och jag känner inte en jävel.. hmm får se hur det blir med det. men jag är jätte sugen! tror faktiskt jag kan till och med några moves som jag kan lära dom också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0