snackis om min fest


sitter just nu och letar fram en massa goa låtar som jag vill ska spelas på min 18års fest den 12/3
Det är helt sjukt! om 1 vecka och 3 dagar är lilla jag 18 år gammal! åååh jösses!
(detta kanske kommer bli ett långt inlägg så var beredd på det)
jag har i alla fall skickat iväg inbjudningarna nu via facebook. hoppas jag nu inte ha glömt någon! pinsamt..
och jag är uppe i nästan 120 personer, vet ju att alla inte kommer men aa blir en del iaf!
de flesta kommer ifrån mellerud, sen har jag bjudit mina brudar från Ed och någon få kille, har bjudit några guys från bäckefors åå vad jag saknar dom! :(, sen har jag även bjudit dom närmaste från åmål.
jag vet att det är en jävla blandning, men har försökt att undvika att bjuda dom som bråkar osvosv.
sen är det en massa som frågar : "kan jag få ta med den för den vill så gärna komma"
asså hade jag släppt in vem som helst så hade jag väll inte skickat ut inbjudningar??
jag försöker faktiskt göra nästan allt jag kan för att det inte ska bli bråk, för det skulle vara så jävla respektlöst på en födelsedags fest, eller är det bara jag som tycker det?
men visst tycker ni att jag har glömt någon så får ni ju säga till, för det kanske jag har? är ju inte alla som har facebook liksom ? X) haha
nåja nu kan jag ju bju er på lite mer info!
när man kommer till festen kommer det stå några vuxna vid dörren (även världens bästa mamma)
som kommer kolla om ni står på "listan" och sen kommer ni få en "jätte snygg" stämpel haha!
inträdet kommer förövrigt gå till lokalen och DJ:en som kommer spela under kvällen.
sen vet jag inte än om vi ska typ sälja något att käka?
min mor sköter mer det. så vi får se.
sen har då min lille mor hittat på att hon ska skämma ut mig, med någon jääääävla lek !
så ja ni kommer ju ha något att skratta åt. har ingen aning om vad hon ska hitta på asså :(
SNYFT!
men hoppas verkligen att det blir en awsome kväll, men många minnen och skratt!
och hoppas innerligt inte att det blir något bråk.. jag hoppas verkligen inte....
för då går jag seriöst hem, pallar inte med folk som inte kan bete sig
PÖSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0