Svar

fick en fråga från en anonym
"Ångrar du någon av dina tatueringar eller tror du att du kommer göra det i framtiden?=)"

- jag ångrar inte några av min tatueringar, för varje tatuering betyder något speciellt för mig.
och på så sätt ångrar jag mig inte.
MEN jag hade gärna velat ha mina "tassar"lite mer på hörnet av armen så dom inte syns lika ofta som dom gör.
jag hade dom på rätt ställe först, men sen när jag vred på armen och den var gjord, och jag tog ner armen så var det inte alls på samma ställe. och det var mammas förra man som gjorde den, och han var ny och visste inte vad man skulle tänka på. så nu letar jag efter något som kan täcka den, så jag sedan kan flytta den på rätt ställe :)
men jag ångrar den inte! hade bara velat ha den flyttad någon centimeter.
hoppas du blev nöjd med svaret :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0