varför jag hatar..

många har frågat mig varför jag hatar alla hjärtansdag.
så tänkte det var lika bra att jag berättar för er.

grejen är att jag har aldrig fått fira alla hjärtansdag,
jag har alltid drömt om att få ha den dagen så som på film,
ni vet när man firar med personen man älskar, levande ljus, middag, rosor, och gulliga små ord.
de flesta tycker det går lika bra att fira med vännerna, men jag tycker inte det är det alla hjärtans dag går ut på.
för mig är det mer att fira med pojkvännen eller flickvännen och verkligen visa för varandra hur mycket man betyder för varandra.
och i år hade jag faktiskt planer för att fira alla hjärtans dag.
för jag hade en pojkvän jag tyckte om och han ville verkligen att jag skulle få uppleva alla hjärtans dag som jag alltid drömt om.
så vi lovade att va med varandra oavsett vad vi än gjorde.
men någonting hände , och planerna försvann.
nu sitter jag ännu ett år ensam och gör verkligen ingenting.
sitter och kollar på facebook hur pojkvännerna skriver gulliga saker i flickvännens logg, tjejerna lägger ut bilder vad dom fick av sin käraste osvosvosv...
det gör ont, för jag hade verkligen hoppats på att jag hade vart en av dom iår.
men i stället sitter jag hemma hos mamma och lyssnar på musik och kollar på när hon tatuerar.
vad gör han som jag skulle fira med?
har ingen aning faktiskt... har inte hört något alls.
tycker det är så tråkigt, men vad ska jag göra?
men nästa år så hoppas jag innerligt att jag får fira det , att det är min tur.
för det är en dag jag egentligen inte hatar, utan gillar. bara jag någon gång får uppleva den så!
snart är dagen slut, och vad det ska bli skönt och sluta deppa och kolla på hur dom alla skriver om den på facebook.
men en dag.. då ska det bli min tur också..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0