the new me



sitter hemma i lägenheten och mina jävla tankar surrar runt som vanligt.
jag är så oerhört trött på allting som händer runt mig just nu.
är det inte det ena så är det det andra.
jag saknar att ha någon här, som håller om mig om nätterna och pysslar om mig.
och just nu är allting så tyst, det är bara jag och lite låtar på spotify som spelas om och om igen, minnesvärda låtar. som påminner mig om sommaren som vart.
jag är så tom, det är så oerhört svårt att beskriva känslan.
jag vet inte ens vart jag ska hämta orken längre.. ush försöker ta en dag i taget , gå vidare och släppa taget.
men 7 månader att släppa taget om är verkligen inte lätt.
vart jag en går och vänder mig så påminns jag av en person som jag alltid kommer ha kärt om hjärtat.
nog nu om kvällstankarna!

2011 är ju här nu, dax för mig att rycka upp mig lite.
på tisdag kommer jag äntligen få pengar och då är jag redo för lite förändringar,
håret ska färgas om! tatuering och piercing ska jag försöka hinna med!
och mamma ska jag låta få klippa lite i mitt hår.
har dock inte bestämt mig än hur jag vill ha det.
håret ska för övrigt färgas tillbaka till rött.
får försöka fixa upp min stil lite, den är lite små udda, men ni som känner mig vet vad jag är ute efter ;)
nu ska jag försöka sova, skola i morrn!
och jag längtar faktiskt!? har jag slagit i huvudet tro?
tack till alla mina vänner och familj som stöttar mig i allt ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0