bara för att

snodd från http://amandalouiseeriksson.blogg.se
1. Är du singel nu? nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? absolut
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? jag är redan i ett
4. När hade du sex senast? över 1vecka sen
5. Har du kört oskyddat sex? ja
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? jao
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ja fyfan
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? ja när jag var 14 eller nött
10. Haft sex på fyllan? ja
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nej
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja!
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? jao
14. Somnat gråtande pga kärleken? ja
15. Varit på en blind date? ja faktiskt
16. Varit otrogen? nej!
17. Ångrade du dig?
18. Har du lätt att bli kär? nej
19. Har du någonsin varit kär? ja
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? japp

KOMPISAR
1. Har du vänner? ne jag är mobbad.... haha men JA!
2. Är du ofta med dina vänner? hm perioder skulle jag tro
3. Vad brukar ni hitta på? allt möjligt
4. Bästa minnet med nån vän? 2008/2009
5. Säg namnet på någon riktigt bra vän? andree svan
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? absolut
7. Har du hatat dina vänner? ja någon kanske
8. Litar du på dina vänner? lite svårt med det tyvärr
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? japp!
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? oja
12. Vart bor din bästa vän? inte alls långt bort
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? ne jag gör inte det så mycket tycker jag, sen beror det kanske också lite på vem man är med..
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? japp
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? ja
16. Ljuger du för dina vänner ofta? neeej!
17. Vilken kompis var du senast med? svan
18. Ställer du upp för dina vänner ofta? försöker i alla fall
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? hmm ida och pernilla?
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten: sofia och lina

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? isak<3
2. Sov med dig i samma säng? isak
3. Du delade ett riktigt skratt med? svan banan!
4. Du gick på bio med? isak
5. Du höll i handen? isak
6. Du gick på stan med? hm vet inte?
7. Du delade en pizza med? simon,jenny och magnus
8. Du ringde? min farbror?
9. Skickade ett sms till dig? isak
10. Du kramade? min farbror
11. Gjorde dig lite besviken? min lillebror
12. Gjorde dig mycket besviken? -
13. Du skrev med på msn? oj kanske jonas?
14. Du snackade skit om? kmr inte ihåg
15. Du åkte bil med? mamma och philip
16. Gav dig en komplimang: haha en alkohlist på gatan i åmål! 
17. Du kollade på film med? svan
18. Du åt med på resturang? mamma
19. Betalade något åt dig? mamma
20. Grät inför dig? kmr inte ihåg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0