hemma igen!

hej mina killälskare och damälskare!
nu är jag hemma från Ammenäs!
veckan i ammenäs har varit till och från likaså har vädret varit.
tråkiga var att jag hade hemlängtan varenda dag :/
och jaa ammenäs kändes liksom inte som ammenäs längre.
så jag tror nästan detta va sista gången jag åkte dit.
men hälsar på någon dag gör jag nog allt.
men som sagt.. bilder kommer.
jag är i alla fall hos nina just nu och snattar till mig datorn hehe! jag har ju fortfarande inget internet skräll mig... haha
igår när jag kom hem så var lägenheten super städad, och på bordet stog det fina blommor och en söt skål med godis i,  i blommorna var det ett jätte fint kort med fin text som isak hade skrivit, och i vardagsrummet stog en ny tv som han hade skaffat till oss! och på morgonen när jag vaknade gav han mig smörgåstårta till frukost!
ursäkta mig men hur go är inte han då? tror lillkillen har saknat mig hihi♥
älskar dig underbara du!
måste säga att det är jätte skönt och vara hemma! borta bra men hemma bäst asså! ne nu ska jag strax bort till svärmor en sväng♥ ha det gött alla!
bjur på en gammal go bild på min underbara vän Andree Svan!
livet rullar på bra nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0