hipp hipp hurraaaaaa!!

Idag är det ingen vanlig dag för idag har bloggen födelsedag!
haha vad rolig jag är eller huur?!
nemen helt ärligt så har jag bloggat i 2år idag. 
tänk vad fort tiden har gått! jag minns det som igår när jag var i göteborg och försökte fixa denna bloggen med Emelie.
och nu har jag haft den i 2 år, jösses amalia!
finns så mycket kul och gamla goa minnen på denna bloggen så ni anar inte.
kan sitta ibland och kolla igenom gamla bilder och blicka tillbaka , älskart.

jaja sitter just nu i morgonrocken och gosar lite med pojken innan han åker till jobbet.
detta blir förresten mitt sista inlägg på väldigt länge!
jag ska åka till Ammenäs på söndag och jag kommer vara borta i en vecka,
och ja där nere finns det varken tv eller internet, täckning på mobilen finns det knappt heller..
så kommer bli lite annorlunda, men hoppas det kommer bli super kul!
kommer sakna eller er där hemma! puss på er så ses vi snart igen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0