hellu hellu

nemen tjenare gott folk! har ni saknat mig?! ;)
sitter just nu hemma i min varma lägenhet och myser med min skatt.
har snott till mig hans dator och internet så jag kan uppdatera för er lite hehe (som vanligt)
igår tog mina pojkar studenten! fyfarao vad jag blev avis, nu längtar jag något så fruktansvärt!
senare underdagen fick jag även ett samtal, och jag får ha kvar min lägenhet, alltså stannar jag i mellerud! jippey! :D
så på kvällen gick jag till wärs och firade bland studenterna! hade jätte roligt! :D
jag har lite bilder men det kommer upp någon annan gång..
ikväll ska jag och isak käka tacos, och jag ska bju han på chokladdoppade jordgubbar med glass till efterrätt :)
han vet dock inte om det för det ska bli en överraskning, och jag kan ju skriva det lika gärna här för han läser inte min blogg ändå ;) haha synd för honom.. för han är då jävligt nyfiken ska ni veta!
nenu ska jag börja med maten! :) vi hörs mina goingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0