sjösjuk tjej?

vilken jävla midsommar säger jag bara..
åkte halv 10 i morse från mellerud och hade tänkt åka till strömstad där pojkvännen håller hus.
jag kan ju säga såhär att jag åkte fel som vanligt.. under mina 18år så har aldrig jag åkt rätt när jag har vart själv! så jaaa resan tog några timmar extra kan man väll säga. jag var i strömstad halv 6 eller halv7 tror jag det var?
när jag kom fram så bjöd hjärtat mitt på middag , och så gick vi till båten som vi skulle sova på.
båten är jätte mysigt och trevligt. men jag hade ju verkligen inte tänkt på att jag inte kunde bli sjösjuk..
jag spyr inte eller så, men jag är jätte yr och är illamående och kan inte alls tänka klart. att bara skriva detta inlägg känns som en evighet. så ursäkta nu om det står helt huller om buller.

jaja det var min midsommar det..
håret är åt helvete och sminket ska vi inte ens prata om.. men så kan det gå när man har rest så mycket som jag har gjort idag! haha
jaja jag som hade gjort mig extra fin idag för isak och för att det är midsommar..
haha jaja så kan det gå nu ska jag ta och vila lite! blir då inget festande för min del!

JUST NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0