har jag tröttnat?



sitter hemma och möglar.
ikväll vet jag inte vad som händer, jag vet om en del festligheter men jag vill faktiskt inte,
och jag ha verkligen inget sug till det heller.
isak ska ut ikväll men han vill verkligen sova hos mig ikväll så jag får sitta hemma och mögla tills han kommer skulle jag tro.
men jag är faktiskt sugen på att gå till en fest men då ska jag inte dricka. kan va skönt och hänga med vännerna utan att dricka och fördröja tiden lite tills han kommer hem. eller hur?
jag vet inte vad som har hänt med mig!
ser inte något kul i att dricka längre?
är jag bara i en period? eller håller jag på och växa ifrån det?
haha suger i alla fall och tappa lusten när man äntligen är 18..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0