Lipz

Hittar ni mig?



fy tusan vad kul jag hade igår!
jag har ALDRIG dansat och sjungit så mycket i hela mitt liv skulle jag tro.
min mor anmälde mig till karaoke tävlingen igår, den lilla bitchen..
så jag gick upp gjorde lena philipsson - ont det gör ont.
och jag tänkte verkligen att jag skulle ge gärnet och vinna 3000spänn!
så jag tog tag i mickstativet och gav gärnet! och bjöd på mig själv!
måste säga att jag var mycket bättre än henne ;) haha
så ja nu får vi hoppas och då att jag får ett sms som det står att jag går vidare till finalen! 3000spänn sitter aldrig fel ;) haha
jag tog faktiskt en del bilder igår.. men min älskade och bästaste kamera blev stulen, tro mig min värld rasade samman då! men efter ett tag var jag på banan och dansade röven av mig igen.
när vi var påväg hem så ringde dom och sa att dom hade hittat min kamera! så vi ska åka ner dit ikväll och jag hoppas verkligen att den är hel och alla bilder är kvar!
så ja min kväll var underbart bra! träffade en massa goa typer också , ska kanske dit nästa vecka igen och få träffa dom!
så idag är jag öm i hela kroppen , och rösten är kaputt! men såfort mamma lägger inte klippet på när jag gör "lena philipsson" så lovar jag er att lägga ut den här och visa er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0