liten tjej



får bju på en bild som är nästan 2 år tillbaka, det var det som fanns på min fars dator.
nu ska jag i alla fall lägga mig.
är så jävla glad över att denna dagen är slut, och även glad över att helgen börjar närma sig sitt slut också.
för just nu känner jag att allting går åt helvete, ingenting blir som jag vill och hoppas på.
vill bara lägga mig under ett tjockt duntäcke och bara ligga där och hoppas på att inte någon drar av mig det .
för jag är så jävla less på livet just nu.
hoppas i alla fall att veckan blir kanon så man känner att man är på banan igen.
nu säger jag god natt och lägger mig i moas säng, gosar lite med katten, och skänker en tanke till isak vart han nu än är. saknar han förjävla mö ska ni veta. när han kommer hem ska jag låsa in han i min garderob och aldrig släppa iväg han på sånahära farliga resor igen! punkt slut
gooooodniiigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0