min sista halvtimme som 17åring

eftersom att jag skrev ett liknande inlägg förra året så kände jag att jag fick göra det iår igen.
detta året som har gått har varit som en berg och dalbana, (hur man nu skriver det)
ibörjan av året bodde jag hos min mormor, och fick gå igenom mycket. och fatta beslut som skulle påverka mig resten av livet.
ibörjan av året träffade jag även isak som har betytt en massa för mig detta året.
är så sjukt glad över att jag fick träffa den pojken!
efter några månader jag bodde hos mormor fick jag äntligen min efterlängtade lägenhet i mellerud, som jag skrev förra året att jag kämpade med att få.
så det var ljuset i min mörka period på början av året.
det bästa med året? hmmmm
isak, edsborna, mellerudsfolket,KAOS, ja finns faktiskt en massa underbara minnen som jag hade i slutet av 2010.
och nu om 45 min cirkus är jag 18 år. 18år??!
vart tog åren vägen? när jag var 8år satt och jag fantiserade om min 18årsdag hur den skulle va och se ut.
och när jag tänker på det så har jag faktiskt nästan allt jag drömde om då.
har ett eget place, har snart gått klart gymnasiet, är ekonomisk, klarar mig alldelses utmärkt själv. osvosv
nu kommer åren bara susa förbi och helt plötsligt är jag 30!?
jag hoppas i alla fall att jag kommer iväg till lipz i morgon och får firat rehjält!
för om jag ska va helt ärlig så tycker verkligen jag att jag förtjänar verkligen det alldra bästa idag/imorrn med tanke på allt som jag har fått gå igenom detta året.
jag hoppas jag verkligen får skit kul!
byebye 17 och välkommen my super sweet 18!



man ska aldrig ge upp,
aldrig aldrig aldrig
de har jag lärt mig detta året
allt är möjligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0