slapp och slö

ligger just nu i mammas säng och slappar.
medans mam
mamsen ligger brevid och snarkar haha!
så kul är det att titta på film med henne..
idag mår jag i alla fall bättre, hade lite feber i morse men nu verkar den vara borta.
har dock fått mer ont i halsen och mer illamående.
men det blir i alla fall bättre för varje dag.
i morrn är det ju lipz och då måste jag va frisk! ska åka dit i vilket fall som helst oavsett vad!
det är lätt värt och skämma bort sig själv i tre minuter om man nu skulle vinna 3000kr!
jag bryr mig egentligen inte så mycket, tycker det bara är kul och bjuda på sig själv lite.
ikväll kanske jag gör ett videoinlägg var ju ett tagsen nu :) får se hur det blir med det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0