vad sysslar du med?


lilla kissie missie.
nu tycker jag du får ta och tagga ner liite asså.

är det bara jag som tycker att kissie blir bara fulare och fulare?
ju mer hon går ner i vikt och plastikoperarar sig ju värre blir det.
att hon ens vågar gå ut bland folk i dagens läge?!
jag tycker då verkligen inte det finns något snyggt med denna kissie.
börjar störa mig nått såpass på denna kvinna!
hon har ju blivit blind på något sätt.
ju mer hon ändrar sig, ju mer verkar hon tycka att hon är snyggare?
fast egentligen blir hon ju bara fulare, enligt mig själv.
jaja hoppas kvinnan vaknar upp någon gång och kan bonka in lite vett i skallen
hade vart nyttigt för henne
tack och hej leverpastej

p.s   jag är jävligt grym i paint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0