på min praktik

är just nu på min praktik, så jävla chill! vill verkligen inte tillbaka till skolan!
denna veckan kommer vara fullproppat med möten och en massa ärenden suck ! -.-
hoppas verkligen på det bästa! vem vet kanske blir edsbo igen .. :(
mer om det kommer ni få reda på så småning om..
och har jag verkligen tur så kommer jag få internet till helgen :D jiippeeey! håller tummarna stenhårt!
hoppas förövrigt att det kommer bli kanon väder till helgen så man kan grilla och sola och ta en kall go cider/öl med nära och kära <3   p.s jag älskar min pojkvän! om någon nu har glömt bort det...



jag ger inte upp i första taget, men nu är jag verkligen nära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0