partybabe

kvällen på Lipz igår var hur rolig som helst! vad annars liksom? haha
jag var väll överallt och ingenstans, träffade en massa nya goa människor, "danstävlade" på bardisken med världens mest korkade brud! haha jag behöver nog inte säga vem som vann ;)
dansade även med mina mellerudsgrabbar! trodde inte dem var så jävla grymma på och dansa faktiskt! haha
drack även en massa goa drinkar, och levde bara livet som vilken 18åring som helst!
det är så det ska va, får passa på nu innan man blir förgammel, vill ju inte ångra mig i framtiden! :)

här är 2 bilder från gårdagen, tagna från Lipznattklubb,
den bilden under så ser ni ett litet klimt av mig i högra hörn, när jag dansade på bardisken med kvällensmodeller!
haha YIHAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0